Program do mailingu zwiększa ilość otwieranych maili

Manager

E-mail marketing jest kluczowym elementem każdej strategii marketingowej. Nie ma znaczenia, czy masz restaurację czy sprzedajesz swoje produkty online.

Program do mailingu pozwoli Ci lepiej komunikować się z konsumentami, informować ich o nowych produktach, przyciągać ich ofertami i nie tylko. Wybierając usługę e-mail marketingową, powinieneś wziąć pod uwagę 5 poniższych aspektów:

1. Pakiety

Najlepsza usługa e-mail marketingowa oferuje dużą liczbę wiadomości i świetne pakiety cenowe. Oznacza to, że Twoje zyski zależą od liczby subskrybentów.

2. Ustawienia konta

Konfiguracja konta zazwyczaj zajmuje tylko kilka kliknięć. W większości przypadków wystarczy wpisać swój adres e-mail i wybrać plan miesięczny.

3. Wsparcie

Dostępność wsparcia jest ważnym aspektem do rozważenia w każdym przypadku zakupu usług marketingu internetowego, zwłaszcza jeśli jesteś nowicjuszem.

4. Ustawienia kampanii

Program do mailingu oferuje przyjazne dla użytkownika interfejsy, dzięki czemu każdy może łatwo ustawić kampanię i budować atrakcyjne newslettery.

5. Śledzenie

Czy odbiorcy otwierają Twoje wiadomości? Czy czytają je do końca? Czy klikają na linki i odwiedzają Twoją stronę? Znalezienie odpowiedniego narzędzia dla Ciebie oznacza więcej niż znalezienie najlepszego oprogramowania do masowej wysyłki e-maili.

6. Segmentuj swoją listę odbiorców

Kiedy ludzie decydują o tym, czy otworzyć lub nie otworzyć e-maila, jednym z najważniejszych czynników jest to, czy uważają, że e-mail jest dla nich istotny. 39% specjalistów od marketingu, którzy dokonali segmentacji swoich list mailingowych, odnotowało wyższy wskaźnik otwarć, 28% niższy wskaźnik rezygnacji z subskrypcji, a 24% lepszą dostarczalność i większe przychody.

7. Pisz tylko do jednej osoby

Kiedy przygotowujesz temat i treść wiadomości, naturalnie myślisz o tysiącach osób, które mają ją otrzymać. Jednak o wiele bardziej efektywne jest pisanie tak, jakbyś zwracał się do pojedynczej osoby, z osobistym tematem i spersonalizowaną wiadomością. Aby pisać w ten sposób, będziesz musiał naprawdę poznać swoją publiczność. Musisz zrozumieć ich problemy, ich pragnienia, ich wartości, ich upodobania i to, czego nie chcą.

Lost Password